kadus kiisu ära

marionett
11-02-2008
kell 01:47

krt ma käisin täna korni kontsertil ja jätsin oma kassi naise vanemate juurde.aga kiisu pani õhtul kümne aeg läbi akna minema.5 kuune selline täiskasvand kassi mõõtu,täiesti valge,emane ja nimi on iti.kadus kristiine kandis välja tänaval.kui keegi on näind nüüd sellist kiisut palun andke teada.

MC STan B
11-02-2008
kell 05:04

Leidsin. Sõin ära. Sry

anna-liisa
11-02-2008
kell 07:34

soovitan loomade hoiupaiga ja muude sarnaste kohtadega ka kontakteeruda, jooksu pannud kodukassid satuvad tihti sinna ja jäävad endisest peremehest ilma, kuna kass on märgistamata ja omanik ei oska sellistest kohtadest otsida.

nikita
11-02-2008
kell 09:44

soovitan kiisu pildiga kuulutused väljaprintida
ja otsida pigem õhtuti, kui linn vähe vaiksem
krõbinakoti vms asjandusega, mille järgi võiks kass toidu pärastki välja kuskilt tulla
neil on kombeks ka autode rattakoopasse minna ja üldse seisvate autode alla
aga kindlasti ära lihtsalt oota, et ta tagasi tuleks
veel enam kui võõras koht oli

gerli
11-02-2008
kell 10:06

n
hoian pöialt, et leiad oma kiisu üles

mäkkstänn, see polnud isegi natuke naljakas. idikas

nikita
11-02-2008
kell 10:09

ei see on ikka nii jube, kui kiisu kadunud:(
mul on enda kass nii paar korda plehku pannud aknast
üldiselt mu süda tahtis seisma jääda ja ma ei kujuta ette, kui ma ei oleks teda leidnud
õnneks leidsin ta
oli maja ees oleva auto rattakoopas:)
üks väike poiss veel aitas otsida, kes elas minuga ühes majas

soovitan sul mingitele tattidele ka öelda, kes seal mängivad, et äkki panevad tähele
võid ju mingit sümboolset vaevatasu ka pakkuda
siis võivad lapsed ikka väga tegusaks minna:P

marionett
11-02-2008
kell 10:11

juhhhuuuuu.üles leitud..oli kuskil kase otsas olnud ja lendan talle järgi kohe n

nikita
11-02-2008
kell 10:13

põhiviga on see, et inimesed mõtlevad ma ei tea aks oma mugavusest või millest, et kass tuleb tagasi
noh ta võib mingi hetk su maja juurde sattuda, aga kui sind ei ole just sellel hetkel seal, sisi ta luusib edasi
ja kass on üldiselt seal, kus ta süüa saab
igasugustes kassikolooniates võib ka olla
ja kui sul kass vaksineerimata ja steriliseerimata, siis soovitan kohe kassiga arsti juurde minna peale leidmist
kuigi 5 kuune vist veel ei tiinestu... aga krt seda teab

nikita
11-02-2008
kell 10:14

oi nii äge:)
tee kiisule sada pai minu poolt n n n n n n n

gerli
11-02-2008
kell 10:34

jesss :)

k6rvaklapp
11-02-2008
kell 10:36

Kui mu kass oli väike (ta on ka muuseas üleni valge), siis see ronis ka kohe kui esimest korda välja sai kase latva. Hirm oli suur, isegi päästeabisse helistasin, aga alla tuli ikka ise, kukkudes. Õnneks oli kasel palju oksi, mis hoogu kõvasti kärpisid, aga shokk oli küll. Peale seda oskab ta ka tagumik ees puu otsast alla tulla.

marionett
11-02-2008
kell 10:51

n

chemical
11-02-2008
kell 12:45

mul oli sama keiss...väike sigudik kadus suht kohe mitmeks päevaks horisondilt...ise ka ei hakand oma pilku suunama oma pea kohale...lõpuks ikkagi kükitas ühes ladvas...mis seal ikka...tõstukijuhile paar sotti pihku ja noorel loomal jälle üks kasulik õppetund kätte saadud

helbeke
11-02-2008
kell 12:56

lõika üks jalg ära, siis ei roni enam puu otsa. loe ka seda teemat. sealt saad uue kassi.

helbeke
11-02-2008
kell 12:58

üldiselt ma ei saa aru, kas te loodate, et kass käib siin ise lugemas ja tuleb koju haledusest?

azad
11-02-2008
kell 13:01

lõika üks jalg ära, siis ei roni enam puu otsa.


vale!
maal on kass kel sünnist saati üks tagumine käpp pmst puudub. väärarenguga ja lihtsalt kõver tomp on jalg. aga laseb mööda puid ja asju vabalt. lisaks ei kasvanud ka ta eriti suureks, ehk on selline väikearmas kiisu.: P

helbeke
11-02-2008
kell 13:15

no siis lõika 2 jalga

Ago Noize
11-02-2008
kell 13:22

kle helbeke,ime muna!

helbeke
11-02-2008
kell 13:25

vellbaum, sina vä?

masterbates
11-02-2008
kell 13:32

njaa. .)

meil oli kass kadunud 3-4 nädalat umbes.. pmst mingi hull eit oli maja eest kassi kinni püüdnud ja loomaarsti juurde viinud, et pange magama.. ise tõmbas uttu kohe ja arst vaatas et mida vittu - ilus hoolitsetud kass ja andis oma sugulastele kuskil kapakohilas vms. noh pärast mingit viiendat raundi helistamist sattusime lõpuks õige arsti peale. :) saime kassi tagasi.

sellesama kassiga on üldse hulle lugusid, aga tune in next time for those.

Ago Noize
11-02-2008
kell 13:46

@helbeke

maga välja,trapea


n

helbeke
11-02-2008
kell 13:55

mis viga on? kole oled vä?

helbeke
11-02-2008
kell 13:56

haledad närvihaiged olete, kallid kassipidajad.

Inter
11-02-2008
kell 13:58

jajah,seda muidugi

Inter
11-02-2008
kell 14:00

endal nagu tervis korras?
kõht käib ikka läbi ja hommikune erekas funkab+

helbeke
11-02-2008
kell 14:09

tänan küsimast! ei saa kurta eriti. kõik toimib.

gerli
11-02-2008
kell 14:13

miks see tüüp juba bänni ei saa? mõttetu intrigant

helbeke
11-02-2008
kell 14:15

on jah

kõnd
11-02-2008
kell 14:22

heh. ma arvasin juba kui teema pealkirja nägin, et helbeke siia onama tuleb...ja ei pidanudki pettuma. n

nikita
11-02-2008
kell 14:28

jaja kassipidajad on valusad munnid
kasvage suureks
pigem ütleks, et üldjuhul lemmikloomi omavad inimesed on tunduvalt sõbralikumad ja rahulikumad ja arvestavamad ja mida veel:)
aga noh kuidas ühe debiili suhtes ikka reageerida

helbeke
11-02-2008
kell 14:31

peksa peaks andma

nikita
11-02-2008
kell 14:32

debiilikut ei ole mõtet peksta
ta enivei on süüdimatu ja ei saa mdiagi aru

chemical
11-02-2008
kell 14:35

umbrohi ei hävine

nikita
11-02-2008
kell 15:06

enivei see teema võiks lukku minna
kui kiisu käes

anna-liisa
11-02-2008
kell 20:38

maidea,mul suht ükskõik, mida keegi kusagil kassidest arvab, seega ma ei leia, et ma eriti närvihaige oleks, kuigi kassiomanik olen küll. mulle ka päris mitu asja ei meeldi ja ma ei hoia seda enda teada, seega mu poolest vabalt võib öelda, kui kassid ei meeldi. mõttetu lahmimine ja enda ülekordamine on aga nüri igas vallas.

eclipse
24-03-2008
kell 23:41

nüüd on see siis käes. jooksuaeg tuli ja kiisu läks. tundemärgid: tegemist on täiesti tavalise välimusega musta-hallikirju noorukist kassiga, isane on ta. käpaotsad valged, külgedel väga ilus ringjas muster. Ta sai just aastaseks ja on seetõttu suhteliselt kogenematu. Kaduma läks Nõmmel, täpsemalt Vikerkaare peatuse kandis (Rõõmu, Sõbra, Lemmiku jne). Reageerib nimele Jassi, kui üldse. Palun aidake, pole teda näinud 13. märtsist. aitäh

nikita
25-03-2008
kell 00:40

emastel kassidel on jooksuaeg
isastel võib konstantselt olla, kui mõni emane on oma jooksukaga läheduses
isastega suht sitt keiss ses suhtes
soovitan ära kastreerida
mu maa kass oli lõpuks nii moondunud näost(pidevast "pidutsemisest"), et ostsustasime ära kastreerida
mõned isased saavad ikka retsilt tappa pulmas
ei ole loomal ka pidevat valu

shorq
25-03-2008
kell 01:12

no minu kass jooksis ka puu otsa ükskord ja täditütar oli teda valvama pandud. kuna puude all on täpselt naabrite kuurid, siis ta pidi sinna katusele ronima, mispeale üks vanamehenässakas lubas ta maha lüüa, kui ta sealt alla ei tule ja kui ta ütles, et kassi ajab taha, siis oli ölnud, et lööb kassi ka maha. pärast käis isa selle penskariga rääkimas ja nüüd ta väldib meid

Madu
25-03-2008
kell 03:19

eclipse, kõigepealt vaata kõik kassiturvakodud ja hoiupaigad üle.

http://www.loomadehoiupaik.ee/
http://www.kassideturvakodu.ee/
http://www.kassiabi.ee/
http://www.kassivari.ee/gallery.php
http://www.tuhat.net/kass/main.php

ja kui sa oma kiisu uuesti kätte saad, siis palun esiteks lase ta k ohe ära kastreerida ja teiseks kiibistada. ja mõtteviis et aga ta on ju isane, ega tema poegi ei saa, pole mõtteviis ega midagi. sest esiteks jookseb ta siis kodust ära, nagu elu juba näidanud on ja teiseks võib ta tited teha mõnele õnnetule tänavakiisule, kes on steriliseerimata ja jälle on neli-viis väikest hulkurkassi, kes omakorda paljunevad jne.

ma olen näinud situatsiooni, kus ühte emast kassi piirab viis kiimas kõutsi. vaene miisu oli roninud puu otsa, kolm kõutsi talle sinna järele ja kaks ootas puu all oma järjekorda. kui kõige agressiivsem kiimakott aru sai, et verbaalselt ta kiisule auku pähe ei räägi, asus ta teda otse puu otsas peenetel okstel balanseerides vägistama. ma muidugi sekkusin ja kiisu sai põgenema, aga kui kauaks ja kui kaugele?

nii et - kurat võtaks, kastreerige ära oma kõutsid ja steriliseerige kiisud!!!


P.S. helbeke oma järjekordse totra avaldusega debiiliku peksmise kohta (huvitav, kas ta ikka adus, et jutt ikka temast endast käis... n ) tuletab mulle kangesti meelde lugu sellest, kuidas masohhist ja sadist ühes kongis istuvad ja masohhist palub: "piina mind! piiiina!" ja sadist surub vastuseks läbi hammaste: "ei piina!"
tõlge: helbeke, tule ma teen sulle pai. nagu kassile. ja sügan kõrva tagant ja silitan su selga ja uinutan su valvsuse ja siis lasen su loomakliinikus ära kohitseda... n

DaisyLee
25-03-2008
kell 10:25

Madu,mulle jääb su jutust mulje,et värdjad kiimas kõutsid tahavad vaeseid emaseid vägistada,aga emased ei taha üldse,et neid kepitakse....minu emane kass tunneb küll keppivast kõutsit päris tihti puudust,nagu ta asenditest aru on saada....

india
25-03-2008
kell 10:58

"nii nunnu lugu"

minu nunnu kiisumiisu
putru sööb ja kala ja
homme päeval ta kastreerin
arstijuures salaja

minu teine kiisumiisu
piima palju lisaks joob
olen loomasõber suur ja
aitab sterilisatsioon

kerasid mu kiisumiisu
teine poegi kandis ta ja
olen üpris tavaline
kodulooma sandistaja


Jim Piim
25-03-2008
kell 11:12

ha haaa

cpt.rockhard
25-03-2008
kell 12:45

emastel kassidel on jooksuaegisastel võib konstantselt olla, kui mõni emane on oma jooksukaga lähedusesisastega suht sitt keiss ses suhtessoovitan ära kastreeridamu maa kass oli lõpuks nii moondunud näost(pidevast pidutsemisest ), et ostsustasime ära kastreeridamõned isased saavad ikka retsilt tappa pulmasei ole loomal ka pidevat valu

vot sellest ma ei saa aru
kui inimene tõesti armastab oma kassi, siis ta ei lõika tal ju kotte maha, issand jumal
pärast on kiisu kurb ja loivab ringi teadmises, et ta on puudega

gerli
25-03-2008
kell 12:50

minu kass küll ei arva, et ta seetõttu puudega on...

Jim Piim
25-03-2008
kell 13:01

minu kass küll ei arva, et ta seetõttu puudega on...


kust tead? ;D

DaisyLee
25-03-2008
kell 13:02

emastel kassidel on jooksuaegisastel võib konstantselt olla, kui mõni emane on oma jooksukaga lähedusesisastega suht sitt keiss ses suhtessoovitan ära kastreeridamu maa kass oli lõpuks nii moondunud näost(pidevast pidutsemisest ), et ostsustasime ära kastreeridamõned isased saavad ikka retsilt tappa pulmasei ole loomal ka pidevat valu


kui ma maal elaks siis ma isasel kassil,kes vabalt ringi liigub,ei lõikaks küll never kotte ära...neil see pulmas käimine ongi ju põhi teema...kõutsid ikka ju tahavad kakelda

DaisyLee
25-03-2008
kell 13:03

ja keppida

gerli
25-03-2008
kell 13:04

minu kass küll ei arva, et ta seetõttu puudega on...kust tead? ;D


küsisin

kurmet
25-03-2008
kell 13:13

Emased kassid kipuvad mingi seksuaalselt ahistama tihti, tulevad ja hõõruvad aint oma taguotsa vastu jalga. Ju mul siis isase kassi lõhn juures on, täitsa hulluks ajan vähemalt mingi aeg mingidki emased.

cpt.rockhard
25-03-2008
kell 13:16

minu kass küll ei arva, et ta seetõttu puudega on...

sõprade kiisud on küll väga loiuks ja teistsuguseks pärast kastreerimist läinud

kurmet
25-03-2008
kell 13:19

Minule, kui maal kasvanud inimesele, ei jõua siiski tegelt päris lõpuni kohale, miks ma peaksin oma kassil munad maha võtma.... n
Mis kasside omavaheline vägistamine? Emane mängib lihtsalt raskesti kättesaamatut.

kurmet
25-03-2008
kell 13:19

Hea lause tuli ikka.

Mänts
25-03-2008
kell 13:25

raskesti kättesaamatu n

gerli
25-03-2008
kell 13:34

minu kass küll ei arva, et ta seetõttu puudega on...sõprade kiisud on küll väga loiuks ja teistsuguseks pärast kastreerimist läinud


kui mul veel oli devil cat from hell, siis ka lubati, et kastreerides muutub rahulikumaks. päris muutuski, veel hullemaks läks. isegi arsti juures pandud rahusti või tuimestus vms oli kohe koju jõudes läinud

anna-liisa
25-03-2008
kell 14:08

1. Ei saa üldse aru, kust krdi kohast on tulnud müüt, et kass muutub pärast steriliseerimist/kastreerimist loiuks? Tal kaovad need rõvedad kiimlemishood ära ja kui ta nende väliselt enivei on uimane kass, siis jah, pärast oppi on ta kogu aeg selline. Kui ta muidu on tavaline normaalselt aktiivne või üle selle, siis ta ka jääb selliseks, aga ta ei käi enam kräunumas ja nühkimas ja põrandal aelemas rõvedalt. Ausalt, mu üks emane kass oli konkreetselt tülgastav ikka, kui tal jooksukas oli.

2. Jõuetuks muudavad need inimesed, kes ikka veel tulevad küsima, miks peaks kassi laskma opereerida.

Jim Piim
25-03-2008
kell 14:11

emastele kassidele peaks andma antikassipoja pille.
siis jääksid kõik elukad kastreerimata ja loomad saaksid segamatult seksits rõõmu tunda! n

gerli
25-03-2008
kell 14:11

skisoanna, kas loomaarstid levitavad siis müüte? sest mulle rääkis seda arst, kes kassi kastreeris näiteks...
kui nii, siis on küll tore, et sina neid kenasti ikka õigele teele juhatad

gerli
25-03-2008
kell 14:12

@Jim...antaksegi ju. mul maal vanaema pani kassile toidu sisse mingeid tablette selle vastu näiteks.

Jim Piim
25-03-2008
kell 14:15

@Jim...antaksegi ju. mul maal vanaema pani kassile toidu sisse mingeid tablette selle vastu näiteks.


deem ma ei olegi siis geenius... keegi on kõik mu targad ideed juba ära võtnud

gerli
25-03-2008
kell 14:17

paraku jah.
aga ma võin sulle veel ühe hea idee müüa. selline asi...ümmargune ja veereb. võiks näiteks vankrile alla panna, et siis läheb kergemini edasi.

Jim Piim
25-03-2008
kell 14:23

aga kas su vanaema sellele mõttele on tulnud, et isastele kassidele rohtu anda?

gerli
25-03-2008
kell 14:25

tal pole isaseid olnud vist

Jim Piim
25-03-2008
kell 14:29

tal pole isaseid olnud vist


no siis on su grämpsil käed-jalad tööd täis. pidevalt on vaja uusi kassipoegi merekooli õppima saata
(vaevalt, et see tema tabletijook nii efektiivne on)

nikita
25-03-2008
kell 16:47

need tabletid võivad tekitada kasvaja
arstid soovitavad vaid äärmisel juhul ( kui on vaja jooksukast üle saada ja opile viia, kui kassil on jooksukas, siis ei tohi lõigata, tuleb oodata, millal see läbi saab).

kes on tahtnud saada aru

opi olulisusest, see on ka saanud
ei ole mõtet üldse vaielda
igasugused müüdid ja üldistused on just võhikute peas kerged tekkima
linnas on kassid siiski inimeste vastutusel, kui sa suudad lõputuid pesakondi ära majutada ja toita, siis palun väga. antud teemas tundub, et inimesed ei suuda oma kodukassidelgi silma peal olla, et nad leebet ei tõmbaks. võiks ju seda ohtu vähendada. suht pooleks keiss, kas kass tuleb tagasi või mitte. pigem soovitan otsida, sest mõned kassid redutavad kuskil ja ei julgegi enam teid ületada vms( mis on suures pulma valus ületatud).

ilmselt on tegemist silmaklappidega inimestega. palun vaadake ja uurige kui palju on just inimeste hoolimatusest kodutuid kasse. ja te ikka räägite, et kass läheb paksuks ja loiuks, õh. pointless enam seletada siin seda.

gerli
25-03-2008
kell 16:56

aa mul sellel kassil (siiam) maal oli mingi värk, et ei saanud oppi teha...ei mäleta enam miks. kohalik arst igatahes soovitas neid tablette seal jaagupis.
enivei, enam ei ole ei vanaema ega kasse, probleem lahendatud.

HaraldHaak
25-03-2008
kell 17:01

See kohitsemisepõlgus on ehk mõnes mõttes lihtsustatud maailmapilt (ära tee teisele seda, mida ei taha endale, ja keegi meist ju ei taha olla steriilne, või soovime me oma steriliseerimise üle vähemalt ise otsustada), aga eetika peakski olema lihtsalt mõistetav. Mina näen siin üht võimalust: kui sa ei suuda lemmikloomale pakkuda "inimlikku" elu teda modifitseerimata, siis ära pea lemmiklooma.

Aga mul kui kassiallergikul on muidugi lihtne rääkida; ma pole kunagi tundnud vajadust kassi järele. Lahedad loomad, seda küll, aga linnakorteris kipuvad valeks minema. Võib-olla see on see fungi ärakadumine — hiiri ta ju enamasti ei püüa, sest pole vaja, ja palju muud kasulikku temast ei saagi (ja ma ei räägi praegu sümbiootilisest emotsionaalsest vampirismist, mida lemmiku-peremehe-suhteks nimetatakse, kus loom peab inimest lohutama — selleks sobib täpselt see loom, keda sul parasjagu vaja on).

HaraldHaak
25-03-2008
kell 17:03

Selles mõttes, et kui on valik, kas kassi poolpiinamine-poolpidamine talle sobivas keskkonnas või antidepressandid, siis esimene on vist eelistatav.

kurmet
25-03-2008
kell 17:06

Silmaklappidest....Peale kasside kurat on 10000000000000000000000000000000000 looma veel. Mind näiteks äkki häirib, kui te ämblike tapate või sääski, miks nemad on vähem olulisemad kui kassid. Kas tõesti suurus loeb? Minu jaoks on peaaegu kõik loomad võrdsed, nagu ka Jumala palge ees. Silmaklapid on just siis, kui sa näed oma 2 looma ja ülejäänd 99999999999999999999998 jäävad klappide varju ja on pohui. Ma olen suur loomaarmastaja ja ma armastan kõiki loomi, v.a. skunk, kurjad koerad, dinosaurused ja parmud. Räägin vales teemas, aga ma tahtsin selle lihtsalt välja öelda. Kirjad, kui loll ma olen, palun mulle kirjakasti.
Te arvate , et teen nalja? Ei tee väga.

kurmet
25-03-2008
kell 17:06

kui sa ei suuda lemmikloomale pakkuda inimlikku elu teda modifitseerimata, siis ära pea lemmiklooma.


n n n

gerli
25-03-2008
kell 17:12

miks sa dinosaurusi ei armasta?
aga mammuteid?

kurmet
25-03-2008
kell 17:18

miks sa dinosaurusi ei armasta?aga mammuteid?

Dinod on ju surnud, mis sa surnud asjad ikka armastad.
Mammutid on nagu elevantsid, ja need mulle meeldivad.

kurmet
25-03-2008
kell 17:19

Jätkakem kasside, nende kohitsemise ja inimloomade silmaklappide teemadel.
Mitte, et see sama jutt ei oleks juba u 10s teemas olnd.

gerli
25-03-2008
kell 17:19

mammutid on ka surnud ju

nikita
25-03-2008
kell 17:59

@kurmet tore, et sa loomi armastad:)
ja ei oskagi nüüd öelda, et olekskin oma jutuga teiste loomaliikde suhtes põlglik olnud
sellepärast rääkisingi kassidest, sest see on kassiteema
muidugi ämblikud tglt nagu vist ei ole päris koduloomad
räägin koduloomadest, kelle eest PEAVAD inimesed vastutust tundma!!!

kurmet
25-03-2008
kell 18:16

räägin koduloomadest, kelle eest PEAVAD inimesed vastutust tundma!!!


Saan aru.
Nojah, samas ma ei tahaks kasutada sõna PEAB. Nad VÕIKSID, oleks tore kui nad seda TEEKS jne. Paljud inimesed ju ei tunne vastutust, mina isiklikult leian ka, et nad on ilmselt haiged paugud ja tuleks nahatäied anda, aga samas ma pole nii kõva mees ütlema, et nad PEAVAD seda vastutust tundma. Samamoodi ei saa sundida kedagi midagi armastama, kellegi eest vastutust tundma, kui see inimene seda siiski ise ei tunne. Vat kui ema oma sündinud lapse viskab prügikonteinerisse, siis ma leian, et ta PEAB tundma vastutust. Aga kui inimene võtab koera/kassi/hamstri, siis ma usun, et päris paljudel see "vastutus" aegamõõda tuhmub. Ma arvan, et nad ei hakka väga palju ka rohkem mõtlema, kui neid sundida. Nad lihtsalt võiksid, see oleks tore.
Lihtsalt vahel natuke valed inimesed võtavad koduloomi natuke valedel eesmärkidel, samamoodi sünnitavad natuke valed inimesed jne. Munne on koguaeg ja igal pool, tuleb vist leppida, sest välja neid juurida, ma kardan, ei ole võimalik.
Ja kuna ma pole linnakorteris koos kassiga elanud kunagi, siis ma leian, et ma ei ole niiväga munn, kui mulle see kohitsemise teema ikkagi natuke ...."naljakas" tundub, et nagu ehk saab ka ilma. Kui kunagi linnas korteris kassiga elan ja selle omal nahal läbi elan, küll siis olen jälle targem. Nii on nagu elu käib.

kurmet
25-03-2008
kell 18:18

Mulle ei meeldi kaua kirvega vastu alastit lihtsalt lüüa, kui ma näen, et alasi pooleks ei lähe.

kurmet
25-03-2008
kell 18:21

Meil bändi lauljal on kodus vist mingi 20 kassi õue peal, mõned on ka tänavalt üles korjatud.

HaraldHaak
25-03-2008
kell 18:33

Mõned mu paremad sõbrad on kassipidajad, enamikul on loomad lõigatud ja nad kõik kinnitavad, et muidu ei saa. Ma täitsa usun neid. Aga ma ei saa end nende olukorda ka panna, sest ma ei taha endale kassi.

kurmet
25-03-2008
kell 18:36

Aga mis looma sa tahaks koduloomaks? Ma niisama uurin.

HaraldHaak
25-03-2008
kell 18:41

Nagu ei tunnegi praegu vajadust looma järele üldse. Lapsena pidasin kilpkonna ja rotte, meie peres on olnud kaks koera. Armastasin neid kõiki, aga uuesti ei viitsiks jamada. Niikuinii kunagi põlved hakkavad nuiama, et paps, ma tahan kutsikat.

gerli
25-03-2008
kell 18:41

telekas just ütles, et tuhkur on moodne koduloom...koer+kass

gerli
25-03-2008
kell 18:42

siin pelgus ma olen näinud ka ühte sellist jalutamas, peremehe rihma otsas. päris nupsikult sibas.

anna-liisa
25-03-2008
kell 18:42

jah, gerli, levitavad küll loomaarstid ka müüte. täpselt samamoodi nagu inimesearstid, kes kirjutavad lõdva randmega välja ADd ja unerohtu ja ütlevad silmagi pilgutata, et oi, see on VÄGA hea abiline teile ja kõrvaltoimeid pole ollagi! ei,nad ei pruugigi valetada sihilikult, nad ise usuvad oma juttu.
see, et üks loomaarst sulle midagi sellist väitis, ei tähenda, et see on sada prossa tõde. kui ma enda või oma looma tervise suhtes tahan objektiivset hinnangut, siis mina nt. ei piirdu ühe seisukohaga. vihje selline pisike.

mina usun seda, mida ma näen: olen kohanud elus ühte kassi, kes pärast kastreerimist jäi väga rahulikuks ja läks meeletult paksuks. ja sellelegi on väga labane selgitus: ta oli niigi juba 8aastane ja kui polnud enam pulmaisu, mis teda jalgel oleks hoidnud, jäi ta tubaseks ja hakkas tohututest söögikogustest lugu pidama. et teda ei aktiviseeritud ja tema toidukoguseid ei jälgitud, see oli küll juba omanike möödalask.
nii et ei ole nii, et kastreerimise või steriliseerimisega kaasneb mingi müstiline "miski" ja loomad täiega muutuvad pärast seda.
ja opereeritud kasse olen üldiselt näinud päris tunduvalt rohkem kui ühte.

kurmet
25-03-2008
kell 18:47

Kilpkonna mina küll ei tahaks, ma ei taha loomi, kes midagi ei tee peale vahtimise ja magamise, ja ma ei saa aru ka kumba ta parasjagu teeb.

gerli
25-03-2008
kell 18:59

kilpkonnad on jumalast ägedad ju, mu õel on. hullult käbedalt jookseb ja ün üldse päris tegus. päris vanaks elavad ka. aint see on naljakas, et talveks tuleb külmkappi või keldriss magama viia nagu moosipurk :)

nikita
25-03-2008
kell 19:05

no fakt on ka see, et nagu inimeste kehaehituses on iseärasusi, nii on ka kasside puhul
minu kassid on pigem tugeva kehaehitusega:)
Mossu on lihtsalt väike ja jässakas, koguaeg selline olnud
eks see ongi loomaomaniku oma valik
aga jah kogemused on näidanud, et lihtsalt on pidev kassipoegade uputus ja kassid hukkuvad ja kaovad armuvalus

lnt
25-03-2008
kell 19:09

tõukassi näiteks ostes määrab tihtipeale looma kasvataja ära, kas loom steriliseeritakse või mitte ja seda just tõu aretuse eesmärgil. Emased loomad keda müüakse, peaaegu, et 100%liselt (mine tea milline kõuts trikiga hakkama saab ja siis müüakse nn. tõukasse), isased mitte, kuigi nende hind steriliseeritult ja mitte steriliseeritult muutub pea kahekordseks, kuna loom müüakse koos paaritusõigusega. Isastele omanikele looma paaritamise eest teadagi makstakse ja nii tekib kasvatajale konkurent juurde. Ja kindlasti on võimalik ka selliseid protseduure teha, et reproduktiivne organ ja hormonaalne tasakaal säilib kuid võime järglasi saada puudub (u. nagu vasektoomia). kuid selliste protseduuride hind võib palju kallim olla, kui neid üldse eestis tehakse.

nikita
25-03-2008
kell 19:13

nohjah see tõuloomade teema veits teine

Jim Piim
25-03-2008
kell 19:17

kilpkonnad on jumalast ägedad ju, mu õel on. hullult käbedalt jookseb ja ün üldse päris tegus. päris vanaks elavad ka. aint see on naljakas, et talveks tuleb külmkappi või keldriss magama viia nagu moosipurk :)


ha n

Jim Piim
25-03-2008
kell 19:40

telekas just ütles, et tuhkur on moodne koduloom...koer+kass


ja veel öeldi, et kui emane ei saa kevadel paaritatud, siis võib ta lusika nurka visata (jeerum, kui inimestel oleks sama teema :D naiste suremus oleks suht suur)

trendipiider
25-03-2008
kell 19:49

minu kass küll ei arva, et ta seetõttu puudega on...sõprade kiisud on küll väga loiuks ja teistsuguseks pärast kastreerimist läinud


See on nagu inimestel - need, kellel on vastassugupoolest poohui, ongi väliselt rahulikud ja oma õnne leidnud.

Üldiselt, kodukassil ikka kotid maha või tuss välja. Isased siis ei kuse enam kõrge kaarega elutoa sektsioonile, nagu meil juhtus. Emaseid on niisama rõve vaadata, kui nad mööda maja ringi nühivad. Tõesti jälk on, kui nad kiimas on. Mulle muidu kassid meeldivad, nad ei haise. Võtan isegi, kui vanemaks saan. 1 oli ka vanasti kui ma väike olin. Oma koer meeldib ka, mis siis et ta haiseb.

nikita
25-03-2008
kell 19:54

minu kassid lausa lõhnavad:)

aga koertel vist üldjuhul see hambakivi teema, kui suu haiseb
samas see koera karvkatte hais on juba paras prse:P

kui vanemaks ja transpordikamaks saan, siis võtan ka kutsa
nii tahan juba:(

trendipiider
25-03-2008
kell 20:05

Suu ei haise, tüüp ise haiseb. Spanjelikas. Paks karv ja sitt nahk, pese palju tahad.

lnt
25-03-2008
kell 20:46

mu penil vastupidi: kohutav suuhügieen, kuid kasukas meeldiva lõhnaga, isegi märjalt.

anna-liisa
25-03-2008
kell 20:51

koer haiseb jah :S magab mul jalgade juures kogu aeg päeval, ja kui läbi une palju tõmbleb, siis tuleb see koera karva hais ninna, jak.
samas ta peeretab ka vägevalt tihtipeale ja mõnus morning breath on pärast magamist, kui noka lahti teeb. seda siis, kui ta enne magamaminekut just söönud on.
a noh, samas ta nii titt ka veel, et annan andeks.

a kas lühikarvalised koerad ka haisevad? mul nendega pole kokkupuudet olnud, kuigi kaalusin labradori retriiveri võtmist vahepeal.

lnt
25-03-2008
kell 20:52

haisema hakkavad tihti sellised kel nn. 2 kihti karva: aluskarv ja pealiskarv.

lnt
25-03-2008
kell 20:52

st. lühikarvalised enamasti ei haise..... nii hullult

anna-liisa
25-03-2008
kell 20:55

nojah, näed siis ... aga samas, labrador oleks tõenäoliselt kuldsest veel aktiivsem olnud, nii et ma pigem kannatan seda koerahaisu ja maadlen tema pesemisega, kui et talun mingit ringilaamendavat maniakki. sry, labradoride omanikud, tegelt labradorid siiski meeldivad mulle ka :)

Jim Piim
25-03-2008
kell 20:57

a kas lühikarvalised koerad ka haisevad? mul nendega pole kokkupuudet olnud.


meil oli dogi ja ta pidas ennast väga viisakalt üleval - ei haisenud :)
(va kui kõhutuuled olid valla)

silk
25-03-2008
kell 22:07

krt see on küll üks humoorikamaid topicuid siin radas n

shorq
26-03-2008
kell 02:09

persse need koerad ja kassid, ma tahan tuhkrut omale