Deathcats
oleme siis tartu tsikirokibänd, kes mõtlesid vahelduseks teha bändi ainult naissoost koosseisuga. tegevust alustasime veebruari kanti
bändis on luka (kitarr, vokaal), kiina (trummid, vokaal) ja kristi (bass)
FACEBOOK: http://www.facebook.com/pages/Deathcats/256101531072304?sk=wall
Kontakt
- Deathcats
- http://www.myspace.com/wearedeathcats
- Email:
Märksõnad
|
Cyberbear
14-06-2011 kell 19:17 |
Polegi päris shefi bändinime raiskamine |
|
Ints
14-06-2011 kell 19:19 |
|
|
Cyberbear
14-06-2011 kell 19:21 |
Jaana Reakitiivlennuk ja Mustadsüdamed |
|
avera
17-06-2011 kell 10:08 |
Fuck yeah |
|
Lu
21-06-2011 kell 23:23 |
Mu vägaväga suur lemmik viimasel ajal nähtud bändidest. Ülišeff!!!:) |
|
Tegelane
19-09-2011 kell 15:14 |
23. september Tartus Rock & Rollis! |
|
Tegelane
19-09-2011 kell 15:16 |
|
|
luka
19-10-2011 kell 18:28 |
deathcats sai esimese kuue loo demod kätte, mida saab kuulata SIIT |
|
ajudoonor
19-10-2011 kell 21:58 |
|
|
rrrauh
23-10-2011 kell 12:56 |
|
|
Quagor
24-10-2011 kell 20:20 |
sa püha juss ! päris tõsiselt kohe - meie eesti enda tüdrukutebänd!!?? |
|
luka
26-10-2011 kell 00:21 |
varsti olemegi kilulinnas, infot saab peagi |
|
luka
26-10-2011 kell 20:47 |
http://www.facebook.com/event.php?eid=215802588487212 |
|
Quagor
26-10-2011 kell 22:56 |
|
|
Said
29-10-2011 kell 01:57 |
mahe stuff. peab sauna tänavale astuma. (siukest neetud narupalli siin pole mille peal oleks õllekastil õhukitarri sügav tüüp) |
|
Said
29-10-2011 kell 02:33 |
aga psaikopaathis ma tunnen jaanika reaktiivile lisaks ka danzigit kõvasti, isegi rohkem. |
|
Kiina7
19-11-2011 kell 15:05 |
TALLINN! laupäeval, 26. november, Kodu Baar (vaimu 1) |
|
Kiina7
19-11-2011 kell 15:11 |
TARTU! reedel, 25. november, Genklubi, 20:00 |
|
Cyberbear
27-11-2011 kell 00:08 |
Peale laivi nägemist võib ausalt öelda ühe sõna: sitt. Sesuhtes, et siin pleieris olevad lood annavad aimu potentsiaalist, mida bänd reaalselt ehk siis laval ei suuda realiseerida mitte ligilähedaseltki. Stuudiomaagia pettis ära. Ma tõesti ei saa aru mille peale täna Kodu baaris plaksutati. Ilmselt oli see nummi-efekt. Pole viga, läheb mööda. Sest juba see kuidas bänd pille üles pani ja saundi lubas aimata halba. Kitarriga lauljapreilile teadmiseks, et kui su nina all jalge ees pole monitori, siis ei saa sa ennast kuidagi kuulma ja helimees on ka abitu selles suhtes, et pole kuhu su kräunumist juurde keerata. Muude asjade kohta on TPB siin puust ja punaselt kirjutanud. Oma kogemusest võin kinnitada, et läheb küll elu lihtsamaks kui reeglite järgi mängida ja neid oma kasuks pöörata. Seda, et kokkumäng lagunemise äärel taarudes koos püsis ei pea vist eraldi rõhutama, teate ise ka kui hästi või halvasti igaüks oma pilli valdab. Ja kuna ma olen ühel eluperioodil kuulanud väga palju primitiivset garaažirokki (ärge nüüd vabandage end, et te päris seda stiili ei tee) ja osa tööst ongi muusika kuulamine ja vaatamine, siis julgen küll öelda, et Kodu baaris nähtu pani lati alt puhtalt läbi, ei riivanud ka. Esinemist ei toimunud, toimus lugude läbimäng lahedates riietes ja publiku juuresolekul. Ja kindlasti oli vaja kõik lood ära mängida? Jube pikk, üksluine ja tüütu ettevõtmine igatahes. Ärge laske end plaksutanud semudest ja kiibitsejatest segada, see polnud hea. Halb ka mitte vaid hullem. Deathcatsi live tase on täpselt selline, et Noortebändi eelvoorust nad kaugemale ei pääseks praegu kui bändi saatuse ja staatuse üle ei otsustaks mitte abivalmis toredad sõbrad vaid seitse elunäinud ja musakuulnud küünikut. |
|
Trash
27-11-2011 kell 00:18 |
Sellise jutu peale saab Mari-Liis Sepper küll väga väga vihaseks, sest halbu tüdrukutebände pole olemas! On vaid halvad šovinistidest meeskuulajad, kadedad pihkur-röhitsejad ja naistepeksjad. |
|
RihardRubiin
27-11-2011 kell 00:40 |
Ise mõtlesin, et see on nüüd mõni omal ajal avaldamata Les Diamantsi arvustus) |
|
Cyberbear
27-11-2011 kell 00:59 |
|
|
Albert JSM
27-11-2011 kell 10:12 |
Parem niisugune arvamus kui see, et kõik omad joped alati takka kiidavad, aga tegelikult logiseb. Mulle kuulatud materjal meeldib ja nendega koos esinenud sõbrad ütlesid, et väga äge ka laivis. Seega kahjuks midagi selles mõttes enda kogemusest on raske öelda. Panen pleieri tööle - tere, pühapäev :) |
|
dokora
27-11-2011 kell 10:53 |
Cyberbear, pane oma õige nimi ka alla, anonüümsete arvustuste koht on prügikastis! |
|
dominic
27-11-2011 kell 11:03 |
küberkaru pole anonüümne. kõigile, kes eestis vähegi muusikaga tegelevad (edukalt?) peaks tegu olema juba sina sõbraga. |
|
Trash
27-11-2011 kell 11:19 |
|
|
ajudoonor
27-11-2011 kell 11:57 |
küberkaru, joo klaas suhkruvett äkki. võib-olla sattusid lihtsalt kehvale laivile. arusaadav muidugi et sa pead oma arvamuse pikalt välja kirjutama, aga milleks selline sapi pritsimine vajalik on? võid ju ka mujal ennast välja elada. |
|
ajudoonor
27-11-2011 kell 11:58 |
elunäind ja musakuulnud küünik |
|
johan
27-11-2011 kell 12:18 |
Õigupoolest oleks just nimelt rohkem sellist "sapipritsimist" vaja. Sõnum ju tegelikult väga lihtne ja vastuvaidlematult õige: tehke proovi. Ja nagu näha, oli teksti tähele panna, seega ehk natuke võetakse kuulda ka. |
|
Cyberbear
27-11-2011 kell 12:38 |
Dokara, jääme radas siiski radanimede juurde, selles ongi rada võlu. Näiteks mingil peol olla ja vaadata inimesi ning neid nende radanimedega kokku viia. Nagu mingil krdi muinasjutumaal elaks, eksju |
|
Cyberbear
27-11-2011 kell 13:16 |
Tähendab üks väga õpetlik näide on siinkohal ansambel Miip. Mina kuulsin neid esimest korda vist 2007nda sügisel järjekordsel Diletantide Avangardil. Olid sellised nunnud väikesed tüdrukud kes mängisid kohmakalt naiivset postpungi sarnast musa. Mingite jõudude koosmõjul hakati bändi peagi jõuliselt igale poole esinema buukima. Eks nad ise vist ka otsisid mänge ja osa tuli kiriku kaudu kätte. Igatahes läks lahti kumu, et on üks selline äge tüdrukutebänd. Paraku lõpetas koormus 10+n mängu aastast bändi arengu lihtsalt ära. Trambiti samu lugusid. Trummari ja kitarristi areng seisis, bassitüdruk läks järjest paremaks. Bänd tervikuna jäi samaks. Esinemisi jagus. Arengut polnud. Uut materjali ei kippunud lisanduma ja vana - eriti ilma arenguta - tüütas ära. Siis tegi Miip plaadi. Seejärel vahetati trummar välja. Hilja. |
|
Trash
27-11-2011 kell 13:19 |
Aga kas sulle pähe ei karanud, et järsku kehv lavaesitus ongi nende eripärane trademark ja sina kui muusikakriitik ei hammustanud originaalset lähenemist läbi? |
|
Cyberbear
27-11-2011 kell 13:31 |
|
|
Kirill
27-11-2011 kell 13:35 |
internet on ohtlik koht kus olla irooniline, Trash, inimesed ei kipu sellest aru saama |
|
Cyberbear
27-11-2011 kell 13:50 |
Sain küll |
|
Cyberbear
27-11-2011 kell 13:52 |
Lihtsalt elamus eilsest on piisavalt võigas, et seda mitte märkama teha. |
|
.p.
27-11-2011 kell 15:45 |
aiaa, päris ull verelaskmine teil siin, |
|
dokora
27-11-2011 kell 16:05 |
deathcatsis on ju Luka...:), kellest loodetavasti tuleb väga-väga suur nimi:) |
|
Rob
27-11-2011 kell 18:46 |
Kuule cyberbear, katsu t6esti natuke olla. Oleksid v6inud oma esimese, ydini sapise mula postitamata j2tta siia. Nagu n2ha, said sa ka ise sellest veast vist hiljem aru ja kirjutasid natuke asjalikumalt ja p6hjendatumalt. Ilusad andekad noored tydrukud niimoodi kohe sitaga yle valada, v2ga inetu ja h2biv22rne tegu. Ma yldse ei imestaks kui Deathcatsi tsikid sul selle s6nav6tu p2rast kusagil kunagi n2gu 2ra ei kriimustaks ja prille pooleks ei murraks. Oli v6imalus neid andekaid tydrukuid ka oma silmaga 2 n2dalat tagasi Tartus n2ha ja mitte yhtegi halba s6na ei ole 8elda. Pilli m2ngivad k6ik h2sti,lood on head, laul on hea ja k6ik kolm n2evad selle k6ige juures veel v2ga coolid v2lja ka. Ainuke mis veel puudu on on kogemus, mis on ju iga noore b2ndi puhul t2iesti normaalne. Tydrukutele tuleb lihtsalt natuke aega anda veel. K6ik tuttavad kellega sai peale kontserti juttu puhutud arvasid,et Deathcats oli v2ga hea ja veenev. V2ga positiivne ja meeldiv yllatus igatahes. Nii et neiud, 2rge laske ennast sellest jamast siin h2irida ja andke aga minna. Kui DND j2rgmine kord j2lle Eestit kylastab,siis kutsume teid j2lle koos meiega m2ngima. Thumbs up!! |
|
azad
27-11-2011 kell 19:53 |
Nägin ka neid Tartus too sama live 2 nädalat tagasi... Võtaks küberkaru selle esimese pika postituse teise lause ja käänaks selle selliseks: Sessuhtes, et nähtud live andis aimu potensiaalist mis neil on. |
|
ivo
27-11-2011 kell 19:54 |
|
|
ivo
27-11-2011 kell 19:59 |
Pleieris kõlab bänd igal juhul küll huvitavalt ja teemat hakkasin lugema just külapealt kostnud positiivse tagasiside pärast. Ja ärge nüüd ringkaitset päris moodustage, vähemalt on Küberkaru negatiivne kriitika lahti kirjutatud ja kindlasti on siiski midagigi sealt õppida. |
|
nana
27-11-2011 kell 20:12 |
Jäi ka mulle kunagi varem Tartus silma, rohkem proovi teha (sloppy) ja saab asja- edu. |
|
dominic
27-11-2011 kell 20:25 |
|
|
painkiller
27-11-2011 kell 22:11 |
ma ei ole nii kriitiline muusikakuulaja kui mõned siin ja ootan kuna ise ära näen. |
|
Ints
27-11-2011 kell 22:13 |
|
|
Ints
27-11-2011 kell 22:25 |
aga noh teisalt, päris pull oleks, kui kõik muusika kriitikud, hakkaksid oma nägemise/kuulmise järgi bändi livedel soundi keerama! Võiks riidedki tuua jne... aga heaküll rahu ainult rahu. |
|
Ints
27-11-2011 kell 22:31 |
muusikakriitikud siis |
|
snake
27-11-2011 kell 22:48 |
|
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 02:37 |
|
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 02:38 |
Sry, ma'i saa ka aru miks see postitus nüüd niimoodi kolm korda hallis kirjas tuli. Peaks olema ühe korra ja punases kirjas. |
|
kurmet
28-11-2011 kell 09:00 |
|
|
Suva
28-11-2011 kell 09:37 |
Irooniline on, et tõsiselt sitad bändid saavad palju rohkem tähelepanu ja ka marketingi kui nii mõnedki suht head bändid, kellele väheke konstruktiivset kriitikat ära kuluks. |
|
luka
28-11-2011 kell 10:24 |
teema läheb bändist kui endast kaugele, sellepärast otsustasin kommenteerida vahepeal. |
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 10:40 |
Luka, tänan postitamast. Pähe saadakse ikka asja eest ja küll see nahk ka selja peal paksuks läheb. Asi on selles, et jälle on mingi veerandküpse asi üles kiidetud ning üks nõudliku maitsega tarbja. Ja kuna DC juhtum on minu jaoks osa suuremast mustrist (loe sedasama tsikibändide diskursuse mõttekäiku) siis oli vaja seda teha vastava auditooriumi ees. Probleem pole ju mitte bändis kes veel ei oska (ja ise ka tundub sellest täitsa aru saavat - ainult heameel) vaid neid onudes kes ütlevad, et DC oma praegusel kujul on selline täitsa õujee asi, sest selles on potentsiaal. Ei ole ju õujee, tüdrukud ei kanna veel kaugeltki seda välja. Ja mul on hea meel, et bänd ise ka paistab sellest aru saavat. Lihtsalt mõned mehed ei saa vist aru, et nende sõna maksab tegelikult päris palju kui jutt musa peale läheb. |
|
kkristi
28-11-2011 kell 10:55 |
see, et meil arenguruumi on, ei tähenda, et me oleme sitt bänd. see, et keegi on paar head sõna poetanud, ei tähenda, et me oleme liiga üles kiidetud või palju marketingi saanud. kordan lukat: äsja alustanud bändi puhul ei saa ühe pisikese konsa puhul järeldusi elu lõpuni teha |
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 11:03 |
|
|
kkristi
28-11-2011 kell 11:14 |
hahahahaha, see on hale juba xD arvamus pole mingi täppisteadus, mis endale vasturääkivaga kõrvuti eksisteerida ei võiks, chillax! |
|
ajudoonor
28-11-2011 kell 11:23 |
küberkaru hääl peab siin teemas ikka kõigist üle kõlama, kuna tegu on ainsa ja tõelise spetsialistiga. punkt. |
|
.p.
28-11-2011 kell 11:29 |
A näe tuli juba suht sama jutt ära asjaosalistelt, tahtsin just vahele torgata, |
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 11:30 |
Doonor, miskipärast tunnen praegu, et mul on praegu põhimõtteliselt õigus. Kuigi mõned mõtted on ehk liigagi värvikalt väljendatud. Spetsialismiga pole siin pistmist, v-b on kriitiline mõtlemine veidi harjumatu lähenemine. Aga jah, ma ei tunne, et siin teemas mingit padujama klaviatuurist välja toksiks. Eks sellepärast seletangi. |
|
ajudoonor
28-11-2011 kell 11:34 |
kriitiline mõtlemine on see, et sa oled siin teemas konkreetselt mitu korda maininud ära, et sinu arvates on tegu ikka äärmiselt sita bändiga hetkel + lisaks mingid jutud lahti imemisest jne. vb kirjuta alguses lihtsalt tekst valmis ja lase paar tundi laagerduda enne kui siia pritsid selle. aga noh kuna sa oled nii kindel et sul on õigus, siis on sul see õigus. anna aga tööle pihta. ma rohkem ei sega. |
|
Albert JSM
28-11-2011 kell 11:39 |
|
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 11:42 |
P, ma ei eeldanud seda. Lihtsalt olen näinud nüüdseks kokku nii nelja naistebändi puhul korduvat mustrit kuidas asjad üles lähevad ja kolinal alla tulevad. Aitab, rohkem ei taha. Reljeefne väljendusviis on antud hetkel frustratsiooni tunnus. Ja sellise "pasarahe" saamiseks minu käest peab ikka tõsiselt pingutama. Viimased mõõtmised ühe teise kassipojaga näitasid, et empaatiavõime peaks veel alles olema. |
|
Heavyuser
28-11-2011 kell 11:52 |
Deathcati tšikid võiksid Küberkaruga veits intiimselt aega veeta, kõik oleks rahul, Karu ei vinguks enam ja üleüldine häppiness oleks saavutatud |
|
Suva
28-11-2011 kell 11:54 |
|
|
Suva
28-11-2011 kell 12:03 |
Okei, see viimane kommentaar tuli pisut takune minult. |
|
dokora
28-11-2011 kell 12:15 |
|
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 12:26 |
|
|
RihardRubiin
28-11-2011 kell 12:32 |
Heh-heh! väga kõva muusikanõukogu, äkki saaks veel mõttekoja moodustada ja siis veel mingid bänditalgud korraldada. Hr. Karu võiks juhataja olla... |
|
avera
28-11-2011 kell 13:29 |
|
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 13:34 |
|
|
Rait
28-11-2011 kell 13:52 |
|
|
Rait
28-11-2011 kell 13:53 |
nõustun küberkaruga. Idee 5 Teostus 3 |
|
Albert JSM
28-11-2011 kell 14:06 |
|
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 14:12 |
Smilers, Kosmikud, Metsatöll ja veel kaks ilmselt varieeruvat bändi. Selline oleks minu pakkumine. UG osas on suval ikka valusalt õigus. |
|
Albert JSM
28-11-2011 kell 14:23 |
Kõiki kolme laivis näinud, aga meelt on lahutanud ikka hoopis teised bändid. Näiteks puudutab Allan Vainola koos Unenäopüüdjatega on mulle kordades suuremaid elamusi pakkunud kui su välja toodud Big 3. Ilmselt on küsimus, millisest ja kelle meelelahutusest me räägime... |
|
Albert JSM
28-11-2011 kell 14:26 |
Karu, kuhu jäi The Sun. Selles pub-klubi favoriit nimestikus peaks nemad olema ka kindlasti ju mainitud. |
|
McWill
28-11-2011 kell 14:27 |
|
|
Suva
28-11-2011 kell 14:34 |
Yep neid mõtlesingi + mõned asjad veel siit sealt, mis ka põhimõtteliselt kvalifitseeruvad aga seda kahjuks vastavalt tähtede seisule. |
|
kurmet
28-11-2011 kell 14:36 |
Mingit raamatut ei viitsi need kirjutada, kes täpselt teavad, kuidas bändi teha? |
|
KarlisKraana
28-11-2011 kell 14:41 |
|
|
TPB
28-11-2011 kell 14:48 |
eeem, jutt pole ju sellest mitu päeva nad on koos olnud vaid et kas haip vastab reaalsusele, teemat lugedes selgub et ei vastanud |
|
tess
28-11-2011 kell 14:50 |
Paradoks seisneb siinkohal veel selles, et loomulikult oleks Küberkaru võinud oma arvamuse rahulikult, läbimõeldult ja põhjendatult esitada, tuues välja nii positiivsed kui negatiivsed küljed. Reageerinud oleksid siis täpselt 2 inimest - oleksime ilma jäänud Trashi tavapärasest õli tulle valavast kommentaarist ja üleüldisest vaimustavast kirgedemöllust koos veidikese sisulise aruteluga. Kas me sellist rada7 tahtsime? |
|
tess
28-11-2011 kell 14:52 |
2 käega alla kirjutamise katkestan seal, kus tekst jõuab Smilersi ja Kosmikuteni.. |
|
McWill
28-11-2011 kell 14:54 |
Kus nüüd siin see nii suur haip on? Ei märganud, et neiud end eesti roki uueks lipulaevaks, publikurekordeid purustavaks legendiks ja teab milleks nimetaks. Facebooki profiil paari pildi ning musta taustaga, mõned positiivsed kommentaarid radas - suht standardne värk ju. |
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 14:55 |
Noh see Big 3+/-2 võiks olla nagu see kuhu poole oma latti vaikselt rihtima hakata. On nad liiga peavoolukad või mitte, kuid ma julgen arvata, et erinevalt mingitest siiani teinekord välja vupsavatest päkapikudiskohaipidest, pole nad kontsertbändidenda asjata hinnatud. Bänd müügiartikkel on ikkagi hea live, tutvustest pole kasu kui toodet pole. Ühijoon kõige kolme juures on see, et nad lähtuvad oma asju tehes põhimõtteliselt veidi teisest diskursusest kui lõviosa. Ja nii see lõvikene meil nirukene ongi. The Sunile tahaks kahe viimati nähtud laivi põhjal öelda, et tegelikult pole päevatööl käimine nii hirmus kui esmapilgul paistab. |
|
ivo
28-11-2011 kell 14:58 |
|
|
McWill
28-11-2011 kell 14:59 |
Aga muidu oleks hea nõks mõnel neiul endale endast paar aastat vanem bändimehest poissõber sebida, kes viitsiks proovis ning livel kaasas käia ning nõu ja jõuga aidata - millised keeled ning plokid poest osta, kuhu poole mikrofon keerata, kui palju end monitorist üldse kuulma peaks, miks ei ole hea Marshalli nimega kastil bassi põhja keerata jne. Kui DND poisid Tartus tagasi, vaadake oma perekonnaseisud kriitilise pilguga üle |
|
HaraldHaak
28-11-2011 kell 15:00 |
1) Niipea kui jõuan kõlaritega veebiühenduseni, kuulan ja vaatan azadi lingitud videot. Olen jube põnevil. Ja möönan, et huvi bändi vastu poleks kunagi tekkinud, kui siin poleks mölluks läinud. (Mitte, et soovitaks algajatel bändidel möllu õhutamiseks (rada)kriitikuile sihitud sitte konserte tegema hakata...) |
|
kurmet
28-11-2011 kell 15:06 |
"Türa ma ütlesin, et osta see Bossi pedaal" |
|
Ints
28-11-2011 kell 15:12 |
|
|
PeZ
28-11-2011 kell 15:15 |
Jutust siin jääb mulje nagu iga bänd peakski olema profibänd ja pürgima igakestva kuulsuse, staadionite ja muusikuelu poole. Mumeelest see sõpradega pidude võtmes asi tundub palju toredam kui rühkida mussi dayjobina. Kõik kes siin seletavad teavad ju küll ju et see pole migni lihtne teema ja ilmselgelt ka selle pärast migit muud tööd teevad ja musa pigem oma lustiks ja kui kellegile veel meeldib, seda parem ju. Ja nagu ikka, mõnele ei meeldi. Mis sellest. Peasi ju et endal lõbus on või olen ma millestki valesti aru saand? Nendest plikadest siin ei oska midagi väga arvata, aga vabalt võiski sitt laiv olla. A pidu oli hea vä? Mulle endale tundub, et vahel halvad bändid, nagu siin näha, pakuvad eniveis rohkem rõõmu ja kõneainet kui veits paremad. |
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 15:27 |
Edasimõtlemiseks: |
|
.p.
28-11-2011 kell 15:27 |
|
|
PeZ
28-11-2011 kell 15:30 |
A seda võib küll öelda jah, et järgmine kord kui üritust korraldan, siis Deathcats kindlasti listi, raudselt publikumagnet, pärast seda siin. |
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 15:30 |
Ma muide olin essa kes siia teemasse oma laigid (ja kaks jutti) postitas. Mõtlemisaineks seegi. |
|
.p.
28-11-2011 kell 15:39 |
|
|
Cyberbear
28-11-2011 kell 15:52 |
Ei kütnud. Mind köeti lugupeetud inimeste poolt rohkem kui asi väärt oli. Ja tundub ikkagi, et kuidagi liiga Deathcatsi keskselt võetakse siin mu osasid teemaarendusi. See šovinism/feminism Eesti bändinduses näiteks. Katsuks rahulikult natuke suuremalt mõelda, või mis? Zhuut, Miip, Queennaive, Sequoia ja Deathcats on sama haibimuster. Ja see pole hea näitaja, et asjad niipidi käivad. Mingi bänd võiks end sellest ringist välja murda ometi. |
|
luka
28-11-2011 kell 15:57 |
|
Ainult hea meel, et Tartust nii kaunist muusikat tuleb. Ja ma pole isegi sellise stiili kuulaja olnud. Oh neiud hääletegijad, nii ilusaid hääli pole ma naiste poolt ammu kuulnud. Kümne kopaga edu ja tegutsemisindu!



